هديه مناسب براي آقايان !

Image

اين مرد چه شوهرتان باشد که غير از يک خودرو يکصد ميليون توماني همه چيز دارد، چه برادرتان که هر روز به يک چيز تازه علاقمند ميشود و چه پدرتان که ميگويد برايش هديه نخريد، به هر حال مرد زندگي شماست و ميدانيد که تهيه هديه مناسب براي او چقدر مشکل و در عين حال ضروري است.

ادامه نوشته

نحوه صحيح انتخاب پيراهن

Image



شما احتمالا در طول روز مدت زیادی پیراهن مردانه به تن دارید، خصوصاً در محیط کار؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که پیراهن های شما راحت و با دوام هستند.

ادامه نوشته

نکات مفيد آرايشي

هنرمندان و متخصصين آرايشي ليستي از نکات مفيد آرايشي تهيه نموده اند. رعايت اين نکات و اصول اوليه و پيشرفته آرايشي براي زيباتر و طبيعي تر جلوه دادن شما بسيار راحت و آسان است.

يک آرايش زيبا با يک کرم پودر خوب شروع مي شود. بطور مثال اکثر خانمها مانند اکثر خانمهاي آسيايي ها و آفريقايي ها داراي پوستي با رنگ پايه زرد هستند.

ادامه نوشته

اشکال متداول در تاتو

ادامه نوشته

شناخت فراورده‌هاي مراقبت‌کننده از موها

Image
ادامه نوشته

فشیال با ماشین اکسیژن مساوی بوتوکس بدون درد و تزریق هست

در این فشیال سرم روی صورت زده میشود و با فشار اکسیژن سرم به لایه های زیرین پوست میرسد که بلافاصله صورت پرتر و چروکهای صورت صافتر دیده میشود . تاثیر آن از ۵ روز تا ٢ هفته میماند.

ادامه نوشته

مشخصات يك مسواك خوب

Image
ادامه نوشته

چه برسي مناسب موهای شما است؟

Image
ادامه نوشته

رنگهای مناسب برای پوستهای مختلف

Image
ادامه نوشته

دانستني هاي ژل، موس، واكس و اسپري مو

Image

 

 

 

گاهي از مدل موهايمان خسته مي‌شويم وتلاش مي‌كنيم حالت يا مدل آن را تغيير دهيم. شكل دادن به مو تاريخچه‌اي بسيار طولاني به قدمت دوران باستان دارد. در آن دوران از استوانه‌هاي فلزي، روغن‌ها و مواد معطر براي اين منظور استفاده مي‌شد، اما امروزه فرآورده‌هاي گوناگوني توليد شده كه همواره بخشي از در آمد ما صرف خريداري آنها‌ ‌مي‌شود. شما با اين فرآورده‌ها چقدر آشنايي داريد؟

ادامه نوشته